50 feiten over mij

1. Mijn naam is Justien Meijer
2. Ik ben linkshandig en doe ook alles met links
3. Behalve…. knippen met rechts!
4. Ik ben meer een hartige kauwer dan een zoetekauw.
5. Ik ben vegetariër sinds dit jaar, 28 maart om precies te zijn.
ketchup
6. KETCHUP!! I love it. Do I need to say more?
7. Verder ben ik ook verslaafd aan: aardbeien, druiven, mozzarella, pesto, liefde&passie brood van de Appie (ik snij altijd heel scheef het brood, waardoor mijn vader half panisch de dag erna vraagt wat er door mijn hoofd ging toen ik het brood sneed) en italiaanse kaas, hmmmmm!
8. Ik bewaar letterlijk bijna alle bonnetjes van wat ik geshopt heb. Niet om te kijken of de cassiere misschien een fout gemaakt heeft. Nee, ik stop hem meteen in mijn tas en bewaar het thuis, zodat ik er later nog eens terug naar kan kijken en kan denken: ‘Ohja, ook nog gekocht ha!’
9. Ik heb een ontzettend harde lach.
harde lach
10. Elke dag kijk ik blogs, bijvoorbeeld: Teske, Vera, Sanne, Enzo, Lotte, Mascha. Hun zijn mijn favoriete youtubers!
bloggen
11. Ik heb ook een eigen blog.
12. Lipstick heb ik in overvloed en ik doe het vaak ‘s ochtends op. Maar als ik dan wat wil eten zit mijn halve lipkleur aan het dopje van mijn waterfles. Ugh.
13. Dan komen we meteen op het volgende: Ik ben verslaafd aan water. Letterlijk. Mensen om mij heen weten het, ik drink misschien wel 2 liter water op een dag. Mijn flesje water gaat de hele dag door mee overal naartoe en ik moet wel 10 keer op een dag naar het toilet. TMI.
water
14. Ik doe de opleiding Evenementenorganisatie en tot nu toe bevalt dat heel goed.
15. Ik ben jarig op Koningsdag aka 27 april! Volgend jaar word ik 18.
maxima
16. Mensen zien mij vaak 1 liedje luisteren op youtube de hele dag door (zij weten niet dat ik het de hele week luister) op een gegeven moment word ik het liedje zat en zoek ik weer een ander liedje om te luisteren (de hele week lang)
17. Ik ben in Londen, Egypte, Parijs, New York en Frankrijk geweest. Reizen is mijn ding.
18. Mijn allerliefste pareltjes: Bloe en Doris. Lievelingskatten.
19. Ik ben verslaafd aan Victoria’s Secret parfum. De variant met jasmijn en honing zit in mijn tas en gedurende de dag spuit ik heel veel op mijn huid. Het is gewoon zo lekker.
20. Sneakers liefde! Vroeger was ik altijd weg van laarzen met hakjes maar tegenwoordig vind je me eigenlijk alleen nog maar op sneakers van Adidas of Nike.
21. Ik struikel vaak NET niet of NET WEL over mijn voeten.
22. 7 jaar zat ik op paardrijden waar ik heel veel leuke herrineringen aan heb overgehouden en daarna 4 jaar op handbal.
23. Ik ben een enorme prater.
24. Ik ben stronteigenwijs en doe het liefst waar ik zelf zin in heb.
25. Mijn eerste woordje na papa en mama was dan ook Nee.
26. Als ik de hele dag vrij heb haat ik het om in een joggingpak te lopen. Het voelt zo Anita achtig.
27. Ik vind kinderen vreselijk irritant en stom. Vooral in de catogerie 0 t/m 14.
Juffie
28. Ik ben op dit moment bezig om misschien een cursus Sociale Psychologie te volgen.
30. Op de camping vroeger ging ik gerust bij een wildvreemde aan tafel zitten.
31. Chanel deoderant. Ik kreeg het van mijn broer, dacht dat het parfum was. Kwam ik na 1 jaar erachter dat het toch echt deoderant was. Leuk, fijn parfum.
32. Ik vind uitgaan, shoppen en lunchen in de stad heerlijk. Het geeft zo’n vrij gevoel.
33. Tegen Bloe en Doris praat ik altijd. Ze praten alleen nooit terug.
34. Volgend jaar ga ik voor het eerst parachutespringen met mijn moeder. Die heeft het al eerder gedaan en het schijnt fantastisch te zijn.
35. Lente en herfst zijn mijn favoriete seizoenen.
36. Ik ben dol op thee. Kokosthee moet alleen een winkelverbod op komen.
37. Eerlijk gezegd ben ik niet zo’n familiemens. Al die verplichtingen. Nee, niks voor mij. Alhoewel ik wel een goede band heb met mijn ouders en broer, heb ik met sommige andere familieleden helemaal niks.
38. Met mijn buurmeisje gingen we vroeger altijd hutten bouwen op mijn kamer en een keer toen we gingen zingen voor sinterklaas, dachten we dat we wel even konden vliegen. Dus sjaal aan het plafond en springen maar. Yolo.
39. Ik ben heel erg bang in het donker en vroeger had ik altijd een discolamp met allerlei kleuren zodat mijn kamer teminste nog een beetje licht gaf.
40. Onder mijn hoogslaper had ik een hele open ruimte waarin ik 100 barbies had en 1 ken. Uren kon ik me vermaken.
41. My little pony was ook altijd helemaal de shit, mijn buurjongen en ik wisten dat toen zeker wel.
42. Pure chocolade vind ik echt walgelijk, net zoals witte chocolade. Melk blijft mijn favoriet.
43. Gele oogschaduw is echt om te janken.
44. Naast bonnetjes heb ik ook een obsessie om tasjes te bewaren van leuke winkels.
45. Ik lach om de domste dingen en vind werkelijkwaar alles grappig. Niet alles, maar wel veel. Ik kan zo snel in een deuk liggen.
46. Door mijn eigen willetje had ik vroeger regelmatig bonje met de buren. Of in mijn geval bonje met mijn klasgenootjes. Ik heb een keer een klasgenoot gebeten in haar arm en riep regelmatig door de straat als ik weer eens ruzie had met iemand: ‘KUTWIJF IK HAAT JE, STOM WIJF’ Mijn moeder riep dan altijd heel nonchalant: ‘Ja hoor dag! Hoiiii, dat is mijn kind’
haha
47. Ik ben eigenlijk heel sociaal ingesteld en vind het niet moeilijk om met iemand een gesprek te beginnen maar ik vind echt niet iedereen aardig. Er zijn maar weinig mensen waar ik het echt heel goed mee kan vinden. De goldy’s.
48. Ik hou van flauwe films, van die suffe zwijmel comedy’s aka romantische comedy’s.
49. Ik eet liever buiten de deur dan dat ik thuis ‘s ochtends met mijn uitgestorven larfenhoofd een boterham zit te smeren. Ik heb er gewoonweg geen tijd voor.
50. Bedankt voor het lezen.
details 021

Poe! Dat is een hoop. Je hebt me weer wat beter leren kennen. Dit was nog niet alles. Thanks voor reading! Have a nice day

Leave a comment