Sexy peel soap

Douchen is voor de meeste mensen een dagelijkse behoefte. Nu zeg ik de meeste want niet iedereen doucht elke dag. Goed nieuwtje Justien. Ja toch is het zo. Maar vandaag laat ik je de Lush Sexy peel soap zien, waarvan ik durf te wedden dat als iedereen deze soap thuis zou hebben staan, niemand geen douche tripje meer over zou slaan.

Image

Het zeepje kreeg ik in de goodiebag van de Meet & Shop met Willemijn en Martine op 22 maart. Het was een ontzettend geslaagde dag en al helemaal toen ik deze limoen ruikende zeep in de tas zag zitten.

ImageImage

Ja je ziet het goed want helaas kun je niet ruiken, het zeepje ruikt naar limoen. Heftige limoen en grapefruit samen gemixt. Pfoe, ik werd me toch een partij misselijk toen ik het zeepje rook. Als je honger hebt ga je hier nog net niet plat van. Die 2 gaan namelijk echt niet samen. Maar goed, zoals je kunt zien zijn de ingredienten heel natuurlijk en zitten er geen massa troep E-nummers rotzooi in. Lush staat bekend om hun natuurlijke boodschap.

Image

De soap heb ik gebruikt onder de douche en heb er heel mijn lijf mee ingesmeerd en afgespoeld. De geur blijft lekker lang hangen op je huid maar wat mij opviel is dat ik na het douchen, nadat mijn benen waren opgedroogd, ik puistjes zag zitten. Of in iedergeval, rode bultjes op mijn boven en onderbenen. Nu weet ik niet of dat komt door de zeep want bij mijn hals en andere delen had ik daar geen last van. Normaal heb ik ook nooit uitslag dus ik vond het vreemd. Ik ga de zeep nog een keer gebruiken en eens kijken of er weer een reactie komt op mijn benen.

Image

Fijn, lekker ruikend zeepje. Alleen dus die allergie reactie.. maar goed ik ga het gewoon nog een keer proberen.

Lush is te koop bij verschillende winkels in Nederland, o.a Amsterdam, Utrecht etc

One thought on “Sexy peel soap

Leave a comment